Milyen kamerát, kamera szettet válasszak otthonra?
A biztonsági kamera rendszert a paraméterek pontos ismeretében érdemes kiválasztani, összeállítani. A wifi kamera a nyílt területekre ideális, ahol a jel nem ütközik akadályba. A kamerát nem kell kábellel csatlakoztatni a rögzítőhöz, de külön tápellátást igényel. Az AHD kamera analóg rendszere szerelés szempontjából igen egyszerű, típustól függően bel- és/vagy kültérre való. A legmodernebbnek számító IP kamera digitális jelet közvetít, kül- és beltérre egyaránt megfelel.
Hogyan tartsam karban a kamerámat?
Biztonsági kamera szettjeink nem igényelnek különösebb karbantartást, sokkal fontosabb, hogy helyesen legyenek felszerelve. Inkább arra kell nagyobb figyelmet fordítani, hogy felszereléskor teljesen vízmentesen le legyenek szigetelve a csatlakozók, mivel a nedvesség korróziót okozhat, és idővel leállnak a kamerák. Ha erre odafigyel a kamerarendszer telepítésekor, nagy valószínűséggel nem lesz a rendszerrel semmi probléma.
Lehet-e kombinálni a kamerákat?
Bizonyos kereteken belül lehet, hiszen a rögzítőn múlik, milyen kamerákat ismer fel. Van rögzítőnk, amire AHD kamerákat és IP kamerákat is lehet kötni (XVR rögzítő). Az IP rögzítő is felismer több kamerát, legyen az 2 vagy akár 5 mpix felbontású, és ezek kombinálhatók is. Ha kombinálni szeretné a kamerákat, érdemes felkeresnie minket telefonon, hogy összeállíthassuk az Ön számára leginkább megfelelő biztinsági kamera rendszert.
Nem értek a kamerákhoz, nem tudom, hogy milyen típusú biztonsági kamera rendszer kialakítására lenne szükségem. Tanácsadást, a bekamerázandó terület felmérését is vállalja a cég?
Ha a vevő nem tud választani a kínálatunkból, a legjobb, ha felhív és megbeszéljük, hogy mekkora területet kell lefedni, van-e megvilágítás, milyen funkciók szükségesek (pl. mozgásérzékelő), és a többi, vagyis egyeztetünk a részletekről. Ilyen esetben szerencsésebb személyesen beszélni, de természetesen telefonon is rendelkezésre állunk.
Van kiszállási díj? Ha igen, milyen plusz költségekre számíthatok?
Nincs szükség arra, hogy kimenjünk szerelni. Megfigyelő kamera rendszereinket beállítva küldjük, így csak fel kell fúrni a kamerákat, és ki kell vezetni a kábeleket, amihez nincs szükség szakemberre. Cégünk egyik előnye, hogy kamera rendszereink esetében nagyon egyszerű a bekötés, nem kell külön szakértőt megfizetni.
A kialakított kamerarendszer karbantartását is vállalja a cég, vagy csak kereskedelmi tevékenységet folytat?
Kamera szettjeink nagy előnye, hogy sem a felszerelés, sem a beállítás, sem a karbantartás tekintetében nincs szükség profi szakember bevonására. Természetesen amennyiben bármilyen kérdése van a megrendelt biztonsági kamera szettel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésére, keressen minket telefonon!
Milyen fizetési módok lehetségesek?
- Banki átutalás. A beérkezett megrendelés alapján kiállítom a számlát, majd továbbítom a megadott e-mail címre. A számlában megtalálható minden, a fizetéshez szükséges adat. Amennyiben a vevő elküldi a befizetésről szóló bizonylatot, máris küldöm az árut. Bizonylat nélkül meg kell várni, míg az átutalt összeg megérkezik a bankszámlánkra, ami néha több napot is vehet igénybe.
- Utánvét (leggyakoribb és legegyszerűbb). Összeállítom az árut, átadom a futárszolgálatnak (DPD). A vevő a futárnál fizet. Ebben az esetben akár 1, de maximum 2 munkanapon belül megérkezik a vevőhöz a megrendelt áru.
Milyenek a szállítási opciók? Milyen plusz költségekkel járnak?
A DPD futárszolgálattal dolgozunk együtt. Maximum két munkanapon belül le tudják szállítani a megrendelt kamerát, kamera szettet. 70 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, alatta pedig egységesen 3600 Ft. A fenti árak plusz költségek (például utánvét vagy csomagolás) nélkül értendők.
Sérült a termék, mit tegyek?
Ha a legnagyobb odafigyelésünk és igyekezetünk ellenére is valamilyen okból kifolyólag sérülten érkezik meg a rendelés, akkor kérjük azonnal jelezni nálunk az esetet, ami legegyszerűbben a következő linken tehető meg: https://monitorrs.hu/spg/681075/Reklamacio A sérülten kiszállított termékeket azonnal cseréljük, de szerencsére nagyon ritkán fordul elő, hogy szükség lenne erre a lépésre.
Amennyiben műszaki probléma adódik a későbbiekben, felkereshető a cég szervizelés kapcsán?
Szervizelés kérdésében a legjobb személyesen felvenni a kapcsolatot. A kamerarendszereket érintő leggyakoribb problémákat telefonon keresztül is el tudjuk hárítani (minden munkanapon 8-tól 16 óráig elérhetőek vagyunk mobilon is), nagyon ritka az olyan reklamáció, amikor valami a biztonsági kamera szettből cserére szorulna. Persze ez esetben is a legjobb a hibát nálunk bejelenteni az előző pontban feltüntetett linken: https://monitorrs.hu/spg/681075/Reklamacio
Milyen garanciát vállal a cég az általa árusított termékekre és szolgáltatásokra?
A nálunk megvásárolt biztonsági kamera szettekre, kamerákra, rögzítőkre – legyen szó akár IP kamera rendszerről, akár AHD kameráról, akár vezeték nélküli wifi kamera szettről –, a garancia 24 hónap. Jótállás utáni szervizt is vállalunk termékeinkre, de sajnos előfordulhat, hogy nem minden termék javítható.
Hogyan lehet okostelefonhoz csatlakoztatni a kamerát?
Ez a művelet egyáltalán nem nehéz, mindössze a kamera szett rögzítőjét kell összekötni a routerrel, majd a telefonra egy Bitvison nevű szoftvert kell telepíteni. Külön videót is készítettünk erről, ami megtalálható az oldalunkon a menü/támogatás/videó útmutatók alatt: https://monitorrs.hu/spg/904338/Video-utmutatok. A videó magyar felirattal tekinthető meg.
Hogyan oszthatom meg a videókat?
A biztonsági kamera rendszer által rögzített felvételek egyszerűen és gyorsan letölthetőek, akár számítógépre is, a letöltést követően pedig hagyományos videókként szolgálnak tovább, vagyis ugyanúgy oszthatók meg, mint a klasszikus értelemben vett videók.